Mağazalar

on 7 Eylül 2012 Cuma
Sırada Mağazaları tanıtacağım sizlere :).Bu sayede onlar hakkında bilgi toplayıp oyunu daha iyi kavrarsınız.
Alışveriş merkezi; Genellikle tüm ihtiyacımızı bulabileceğimiz bir yer gerek ucuz gerek pahalı diğer mağazalardan satılan ürünler bulunuyor. Eğer bir görevde eşya istiyorsa buraya uğramalısınız :)

Austin&Ally; Disney channeldan izlediğimiz gibi genellikle müzik eşyaları ile dolu bir mağaza.Eğer müzik odası düzenliyorsanız işinize yarayacak şeyler bulacağınıza eminim.Ayrıca Ally'nin kıyafetlerinide çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim !


Lüks butik; Adında anlaşılacağı üzere pahalı eşyaların bulunduğu bir mağaza.Eğer elinizde altın varsa kesinlikle uğramalısınız.Tasarımlar çok yaratıcı.Özellike televizyon bir harika.Eğer bu malzemelerle uda döşeyecekseniz harika duracağına eminim !


Wawerly büyücüleri; Benim Disneyde en sevdiğim dizi Wawerly büyücüleri! Alex'e bayılıyorum.Bu mağazada bence fiyatlarda çok uygun.Eğer sende sihir yapmak istiyorsan mutlaka uğra :) Alex'in kıyafetleride bir harika üstelik ilk mankendeki kıyafetlerinde fiyatları çok uygun! Buraya mutlaka bakmalısın dostum.

İyi Şanslar Charlie; Yine çok beğendiğim bir disney dizisi.Bence bu mağazada harika şeyler var ! Eğer yüksek bir leveldeysen harika bir televizyon senin olabilir :)
Tişört mağazası; Balık oltası ve Fineas ve förb tişörtlerinin bulunduğu cıvıl cıvıl bir mağaza.Açıkcası ben bu tişörtleri çok seviyorum ya siz :)

Hannah montana forever; Ah işte benim mağazam! Harika şeyler var mutlaka bak.Hannah montana kıyafetleri ise çok şık.Kesinlikle senin olmalı.Duydun mu bu kıyafetler çok göz çarpıyormuş hemen almalısın.Hey oda ne bu peruklar bir şahane.

Haydi çalkala; Benim stilim Cece.Kesinlikle çok beğeniyorum fiyatlarıda bence gayet uygun.Eşyalar mükemmel! Cece yada Roky seviyorsan bu kıyafetleri giymeyi denesene.Eminim harika duracak :)

Hile kodları; Evet buraya ilerleyen zamanlarda paylaşacağımız kodları yazdığınzda sizlere ödüller veriyor.Gerek para gerek eşya çok gizli sanki Uuu !

Jessie; Yine jessie nin de kıyafeti bir harika!Eşyaları demiyorum bile.Kahve tonlarında bir oda istiyorsan neden bu eşyalardan almıyorsun! Eminimki harika döşeyeceksin.

 


So random;Hey yoksa sende çok çılgın biri misin?Oh dostum bu mağaza kesinlikle sana göre.O kadar ilginç şeyler varki hepsini almak isteyeceksin.Benim gözdelerim arasında :)


Ve son olarak Yetenek çiftliği; Yine müzik sanatsal bir mağaza kesinlikle odanıza harika duracak eşyalar var.Hemen almalısınHemen buraya uğra. :)
ÇALMAYIN KENDİ YAZIMIM :)

0 yorum:

Yorum Gönder